Thursday, June 28, 2012

HSP

Har jag någonsin tillåtit mig själv att göra en ute- och innelista på den här bloggen? Jag minns inte i så fall.

”Ute- och inne” känns jäkligt Aftonbladet 2003, så vi gör så här istället: Jag skriver ned några saker jag tycker väldigt mycket om idag, den 28 juni 2012, så får den som är intresserad läsa och den som är ointresserad ”Spongebobba” mig på Facebook ("det nya"!!!) :

Siri Hustvedt, Lightships nya EP, Love Is (låt med R. Kelly), Flying High Again (låt med Ozzy Osbourne), Wolf People (engelsk rockgrupp), American Garage (album med Pat Metheny Group), Thanos (låt med Black Cobra), Kung Fu Girl (Riesling från staten Washington!), Brooks Brothers (alltid världens tjusigaste herrkläder), Lisa Stansfields ödmjuka comebackintervju, Londonresan med Jenny och Teodor, människor som ger andra människor komplimanger och menar dem – komplimangerna alltså, pistaschnötter, HSP (personlighetstyp), en låt med The Time and Space Machine som jag inte minns vad den heter, samt sist och allra mest: Jenny och Teodor.

No comments:

Post a Comment