Friday, October 28, 2011

Chick-chick-chick

Oh well… Vet inte varför jag inte lyckas kommentera min egna blogginlägg och svara på era frågor.
Jag önskar att jag hade fel i mitt raljerande (det är inte satir, mind, tänk på poststrukturalismen!) om Occupy Nordstan, men jag kunde ha hårdragit det hela ännu mer. Nu släntrar de in när det passar dem, typ vid 13-tiden, dricker Coca-Cola och äter burgare. Jag menar: Hey! Fan försök lite i alla fall! Var är mimarna och den ariska politiska reggaen?
Skit samma. Jag ska inte sparka mer på folk som ligger (utsträckta på golvet i Nordstan i Nike-skor och Levi’s-jeans med en MacBook Air på magen).

Snart ska ni få läsa en sådan där skivrecension som inte en människa bryr sig om – och den innehåller provokativt sprängstoff om varför Italohouse från 1990 är att föredra framför den där gräslige Ryan Adams.

1 comment:

  1. Jag gillar verkligen det du skriver - men, men men, du måste svara på kommentarer. Det är bara så. Annars får du stänga kommentarsfunktionen. det ingår liksom i paketet att svara.

    Skriv om vad du vill! Du har förmågan att få mig att läsa om sådant jag inte visste att jag var intresserad av. Ta det som en djupt känd komplimang av en vän.

    ReplyDelete