Tuesday, March 20, 2012

Reklamavbrott!

Hej!
Det är jag igen. Ni tänkte kanske att ni skulle slippa mig nu när den domestika melodifestivalen är över för det här året. 
Den här gången var jag bara tvungen att höra av mig för jag blev lite upphetsad av en (ganska) ny skiva med popmusik. Artisten ifråga heter Sophia Knapp och är amerikanska. Hennes skiva, som sorteras in under genren obligatorisk lyssning, heter "Into the Waves" och ni behöver den i era liv. jag lovar er! Den finns inte på Spotify så jag skulle rekommendera att ni göra som förr i tiden: öppnar plånboken och betalar för er musik. Ni kommer inte ångra er - det lovar jag. Om ni skulle ångra er är det era öron det är fel på så jag kan knappast hållas ansvarig ändå.

Det var allt för nu. Jag återkommer med mer hårdför prosa framöver. Håll ut!
Er vän,
Henrik

No comments:

Post a Comment